sobota, 25 sierpnia 2012

wakacje pełną parą

Witam! ;)
Asia przejęła całkowicie stery na blogu, jednak dzisiaj pora na mała odmianę i post od Pusi. 
Ostatnie dni spędziłam w Bułgarii, a oto dwa z moich strojów, które pomogły mi przetrwać ogromne upały. 

Wszystko oczywiście pochodzi z sh. Za całość zapłaciłam: 8zł. Razem wygląda na prawdę super, a każda rzecz z osobna sprawia możliwość na stworzenie czegoś zupełnie innego. 
-koronkowa bluzka-2,50zł
-spodenki z perełkami- 2,50zł
-tenisówki- TOPSHOP- 3zł
_____________________________



Kolejnym zestaw powstał z połączenia koronkowej bluzki z pierwszego stroju z czarną bokserką i czarną spódnicą. Nie zmieniłam wiele, a wyglądało to zupełnie inaczej. 
-bokserka-1zł
-czarna spódnica-2,50zł
-koronkowa bluzka-2,50zł
-łańcuszek-5zł
-zegarek-14zł
______________________________

Oto nowości z mojej szafy prosto z allegro, zdjęcia pochodzą z aukcji. 


Bluzka- atmosphere-1zł+ przesyłka
sweter-no name- 7,90zł+ przesyłka (strasznie jestem ciekawa jak będzie wyglądał jak przyjdzie! Już się nie mogę doczekać:)) )

Pozdrawiam 
        Pusi@

1 komentarz:

  1. Uwielbiam zakupy w sh :) zawsze tanio i oryginalnie

    PS. zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń