środa, 22 sierpnia 2012

Cześć dziewczyny!
Nie dodaje postów za często bo wakacje mnie tak pochłaniają, że nie mogę znaleźć chwili na robienie zdjęć.
Wczoraj wybrałam się na zakupy po sh. Jestem bardzo zadowolona bo udało mi się znaleźć kilka fajnych rzeczy, za całkiem przyzwoite ceny. Oto kilka z nich:

Bluzka w kolorze pudrowego różu - 2zł.



Kamizelka/koszula - 2zł.




Maxi sukienka 8zł.



Żakiet - 10zł.


Zdjęcie tego nie oddaje, ale jest on prześliczny i z niego jestem najbardziej zadowolona. Jest świetnie dopasowany i idealnie się układa.
Postaram się dodać zdjęcia, jak leży na mnie w następnym poście.



P.S. Co myślicie powinnam dodawać cenę za jaką kupiłam ubrania czy raczej sobie darować?


Zapraszam do komentowania ;)




2 komentarze:

  1. Też myślałam o tym, żeby dodawać ceny rzeczy bo dużo mam z sh i też nie wiem czy to robić, bo wprowadza to chyba tylko tyle, że inni mogą zazdrościć udanych i niedrogich zakupów :D

    Fajna kamizelka i żakiecik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żakiecik jest świetny.
    A ceny raczej powinny zachęcać niezdecydowanych do zaglądania do sh :)

    OdpowiedzUsuń