czwartek, 16 sierpnia 2012

Grochy

Hej dziewczyny!



Nie wiem jak wy, ale ja co jakiś czas mam "fazy" na różne wzory. Zeszłego lata była to panterka, a tego lata  są to grochy. Wielu osobą grochy kojarzą się z "babcinym" style i wiele moich koleżanek mówi, że nie założyłoby takich bluzek. 
Ja jednak je uwielbiam i pokaże wam kilka moich zdobyczy ;)

Atmosphere (allegro) - 6zł.


Naszyjnik -  terranowa 10zł.


Koszula - orsay - 39zł.


Krótki top - sh - 2,50zł.



Koszula - sh - 5zł.



Bluza - sh - 2,50zł.



Co wy myślicie o motywie w grochy?  Zapraszam do komentowania ;)





P.S. Przepraszam za te znaczniki daty na zdjęciach. Więcej się to nie powtórzy ;)




5 komentarzy:

  1. Fajne ;) mi też podobają się grochy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też myślałam, że groszki są babcine, ale jak się okazuje mogą być całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam grochy wszelkich rozmiarów, a co do wzorkowyh faz - m to samo :D zapraszam na portobellobazaar.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń