piątek, 10 sierpnia 2012

shorts

Hej!
Tym razem piszę Asia ;). Witam na naszym blogu i mam nadzieję, że Wam się tu spodoba i będziecie częściej zaglądać.
Przejdźmy do rzeczy. Chciałabym wam pokazać moje nowe zdobycze. Wiem, że lato się już kończy, ale to najlepszy okres na zapolowanie na okazje.
Nie należę do najchudszych osób dlatego często czuje się niekomfortowo w bardzo krótkich spodenkach.
Tego lata jednak odważyłam się i kupiłam kilka krótkich szortów.
Oto moi faworyci:

Granatowe spodenki Topshop - 15,50zł (allegro)


Koronkowe z wysokim stanem - sh - 2,50zł.



Co o nich myślicie?

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)





14 komentarzy:

  1. Te drugie tak średnio, ale te pierwsze boskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mysle że drugie będą fajnie wyglądać na ciele ;) A pierwsze faktycznie cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. i jedne i drugie swietne ;) tez uwielbiam second-handy, w poniedzialek dostawa i ruszam na łowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne spodenki ;) Obserwuję.
    Zapraszam do mnie: http://fashiooonistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, że nie o to tu chodzi, ale pamiętaj o poprawnym Polskim języku. Mam tu na myśli przecinki oraz końcówkę "ę".
    Pozdrawiam i życzę pomyślnych łowów ciuchów.
    A także zapraszam do siebie:
    http://is-breathing-for-this-moment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. obie pary świetne :) obserwujemy? www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również obserwuję i życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga ;)
    Mi bardziej podobają się koronkowe spodenki-sama takie też mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te koronkowe są cudowne *.*

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z sh?! Omg, czemu u mnie w większości to szmaty? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też już ciężko coś znaleźć, ale zdarzają się prawdziwe perełki ;)

      Usuń